Friday, December 12, 2008

Födelsedan

I går så var det min födelsedag. Det är en superviktig dag för mig, av nån anledning. Den började jättebra med sång och presenter och frukost på sängen av Brian och barnen. Jag fick en kamera av Bri som jag blev superlycklig över! Mamma Och Lennart hade skickat över ett stort paket med kläder, som verkligen är jättefina. Min mamma kan verkligen köpa bra kläder. Efter det kom alltid glada Joseph, pianoläraren. Han kom ihåg mig och hade med sig en flaska vin, jag blev så glad att jag kunde börjat grina om jag inte skärpt mig (var också super trött efter en helnatt med Henry). Sen var det meningen att jag skulle yoga och luncha med Dayna, men jag fick tandvärk och fick åka till tandläkaren i stället. Och då ville jag verkligen gråta. Det blir nog rotkanal på tisdag. Sen blev det bättre igen när Josefin kom förbi med lussebullar som hon och barnen hade bakat. Och så kom Brian med champagne och så var tandläkaren som bortglömd. Grattis till mig! I kväll ska vi ut och äta på Cafe Stella.

1 comment:

Karin said...

Grattis grattis grattis!
puss från henrik, harry o karin