Wednesday, October 15, 2008

Beverly Hills


I går så åkte jag till Beverly Hills. Man tänker till lite extra på morgonen i garderoben innan man åker. Slänger liksom inte bara på sig ett par halvrisiga brallor och nån tee. Nä, man är lite casual chic. För alla som sett Pretty Woman vet väl hur det går om man är felklädd där. Skulle in på Bulgari butiken på Rodeo Drive för att lämna in min klocka på lagning. Fick min fina klocka när jag fyllde 25, vilket är riktigt länge sen. Och det berättade jag för butiksbiträdet med ett litet skratt, och förväntade mig att hon skulle bli jättechockad och säga något i stil med "nämen det kan ju inte ha varit så länge sen, du som ser så fräsh ut" eller så. Fast hon log bara lite svalt och frågade om jag ville välja ett nytt armband på samma gång eftersom det gamla var lite slitet. Ja sa ja och valde ett ursnyggt nytt utan att fråga om priset. Proffsigt.

No comments: