Wednesday, October 8, 2008

Amerikansk Medborgare

Är det meningen att jag ska bli. Ironiskt nog så kommer jag att missa valet med EN dag. Min intervju går alltså av stapeln den femte november. Fan. Jag hade verkligen sett fram emot att rösta, men nu får jag vänta fyra år till. Kan hända mycket på fyra år. Jag ska i alla fall ha en riktigt stor fest för att fira min amerikanisering. Vad jag förstar så består testet av olika moment. Jag ska göra mig förstådd i tal och skrift, plus att jag ska svara på några frågor.
Nämligen några av dessa.
Jag har redan bärjat tänka på vad jag ska ha på mig på denna viktiga dag.

2 comments:

Karin said...

men oj oj oj vilka svara fragor! eller kanske inte svara men man maste ju plugga infor det i alla fall. det ar sannerligen en stor dag! lycka till! karin

Karin said...

men oj oj oj vilka svara fragor! eller kanske inte svara men man maste ju plugga infor det i alla fall. det ar sannerligen en stor dag! lycka till! karin